Автоматизиране на рутинните дейности
Използвайте вградени скриптове, за да попълвате документи с натискане на бутон или задайте автоматизирано правило с по-сложна логика.
Мониторинг и богати анализи
Извлечете полезна информация, създайте персонализирани отчети и табла за управление и измервайте извършеното в реално време, за да стимулирате напредък и устойчив растеж.
Вземете информирани решения с гъвкавите инструменти за анализ на Bomerit CRM.
Извлечете най-доброто от Вашите екипи
с ползотворно сътрудничество, планиране на задачите, проследяване в реално време на срока и изпълнението, мотивация, гъвкава автоматизация и оптимизиране на еднотипните дейности, детайлни отчети, персонализирани решения и много други полезни инструменти в една платформа.
На едно място проследявате всички данни, свързани с клиентите и тяхното
обслужване – от маркетинг екипа, който проучва и селектира потенциалните
клиенти и генерира посланията към тях, през екипа по продажбите от първо
докосване, последващо ухажване, през изготвяне на промоции и предлагане на
интригуващи условия, до спечелване на сделката и плащанията, и екипа по
обслужване и поддръжка, който получава и проучва коментарите, анализира
обратната връзка и предлага актуализиране на промоциите и посланията, всеки
от екипите вижда къде да фокусира времето си и следи как една сделка напредва
на всеки етап.
С екипната работа в Bomerit CRM имате пълна видимост върху работата с
клиентите и процеса на продажбите, и анализирайки данните получавате
увереност как да ускорите и оптимизирате ангажирането и завършването на
сделка, и как да укрепвате и поддържате лоялността на клиентите си.